თემა | ათწილადები (მეორე გაკვეთილი) |
---|---|
მიზნები |
შეძლოს ათწილადი
რიცხვების წაკითხვა და გამოყენება ყოფაცხოვრების სხვადასხვა სფეროში;
გამოუმუშავდეს ათწილადი თანრიგის
მიხედვით ციფრის მნიშვნელობის დასახელების უნარი. |
შედეგები, ესგ-სთნ შესაბამისობა |
მათ.VI.1. კითხულობს სასრულ
ათწილადის ჩანაწერს; უთითებს თანრიგებს და ასახელებს ციფრთა მნიშვნელობებს თანრიგების
მიხედვით; იყენებს ამ ცოდნას ათწილადების შედარებისა და დალაგებისას (მათ შორის რიცხვით
სხივზე);
გამოსახავს წილადს უკვეცი ფორმით; გამოსახავს წილადს სასრული ათწილადით შესაბამის შემთხვევაში. |
აქტივობები | 1.საშინაო დავალების შემოწმება (5 წ) 2-3 მოსწავლეს ეძლევა საშუალება არგუმენტირებული მსჯელობით პრეზენტაცია გააკეთოს პრობლემურ დავალებებზე. 2. კითხვა-პასუხი მოსწავლეებს ვეკითხებით წილადების ათწილადებად ჩაწერის პრინციპებს და პირიქით ათწილადების წილადებად ჩაწერას; კონკრეტული რიცხვების მაგალითზე ვთხოვთ ათწილადი თანრიგის მიხედვით ციფრის მნიშვნელობის დასახელებაში. 3. აქტიური მოსმენა - ვუხსნით როგორ ჩაწეროს ათწილადი სათანრიგო ჯამის სახით. კლასთან ერთად ვაკეთებთ მაგალითებს. 4. ცხრილების შევსება - კლასთან ერთად ვავსებთ სათანრიგო ცხრილებს. მოსწავლეები ასაბუთებენ ციფრის მნიშვნელობას და მის განთავსებას შესაბამის უჯრედში. 5. წყვილებში სამუშო (6 წუთი). 3 წუთის განმავლობაში მოსწავლეები მუშაობენ დამოუკიდებლად, შემდეგი 3 წუთის განმავლობაში აჯერებენ და აფასებენ ერთმანეთის შესრულებულ სამუშაოს კომენტარებით. 6. გაკვეთილის შეჯამება; 7. შეფასება 8. დავალება |
შეფასება | შეფასდება წყვილებში სამუშოს მიხედვით ათწილადებად ჩაწერისა და დასაბუთების უნარი . კლასთან ერთად მუშაობის დროს კითხვა-პასუხით. |
რესურსები | წიგნი, რვეული, დაფა, ფერადი მარკერები, სათანრიგო ცხრილი. |
კომენტარი |
24 September 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment