თემა | წილადის ძირითადი თვისება |
---|---|
მიზნები | ისწავლოს წილადის ჩაწერა უკვეცი წილადის სახით; იმსჯელოს წილადის ძირითად თვისებაზე და გამოიყენოს იგი პრაქტიკული ამოცანების ამოხსნის დროს; გამოუმუშვდეს: წილადების გრაფიკული გამოსახვის და პირიქით გრაფიკულად გამოსახული წილადის აღქმის უნარი. საკუთარი აზრის დასაბუთების უნარი |
შედეგები, ესგ-სთნ შესაბამისობა |
მათ.VI.1 გამოსახავს წილადს უკვეცი ფორმით; გამოსახავს
წილადს სასრული ათწილადით შესაბამის შემთხვევაში.
მათ.VI.2. იყენებს წილადის ძირითად
თვისებას წილადებზე შეკრება-გამოკლების მოქმედებების შესრულებისას; პოულობს მოცემული
რიცხვის ნაწილს და ხსნის შებრუნებულ ამოცანებს;
|
აქტივობები | 1. დავალების განხილვა კლასთან ერთად. 2. ვიხსენებთ წილადის ძირითად თვისებას; 3. აქტიური მოსმენა მოსწავლეებთან ერთად განვიხილავთ რამდენიმე პრაქტიკულ მაგალითს წილადის უკვეცი ფორმით გამოსახვაზე და სხვა მნიშვნელზე გადაყვანაზე. 4. თნამშრომლობით სწავლება. ჯგუფური დავალება (გვ.31) 5. ნამუშევრების წარდგენა მსჯელობა დასაბუთებით. 6. შეჯამება, შეფასება 7. დავალება |
შეფასება | შეფასდება ჯგუფური სამუშოს მიხედვით დავალების წარდგენისა და დასაბუთების უნარი . კლასთან ერთად მუშაობის დროს კითხვა-პასუხით წილადის ძირითადი თვისების გამოყენების უნარი . |
რესურსები | წიგნი, რვეული, დაფა, ფერადი ცარცები. |
კომენტარი |
18 September 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment