18 September 2011



თემა  წილადები    
მიზნებიგაიხსენოს წილადის ცნება;
განმარტოს და გამოიყენოს მნიშვნელისა და მრიცხველის შინაარსი;

შეაფასოს და შეადაროს წილადები. მოახდინოს წილადების გეომეტრიული ინტერპრეტაცია.
შედეგები, ესგ-სთნ შესაბამისობა
მათ.VI.1.
წილადის გამოსახულებაში უთითებს მის მთელ და წილად ნაწილებს, წილადის მრიცხველს და მნიშვნელს; იყენებს ამ ცოდნას წილადების შეფასების/შედარებისა და დალაგებისას;
აქტივობები1. გონებრივი იერიში
ა) მოსწავლეებს ვთხოვთ დაასახელონ წილადები. დაფაზე ვწერთ არეულად; ბ) გავახსენებთ წილადის ცნებას და წილადის სახეებს; გ) წინასწარ გამზადებულ ცხრილში მოსწავლეებს გადავატანინებთ მათ მიერ ნაკარნახებ წილადებს. მოვახდენთ მათ კლასიფიკაციას ჯერ წესიერი და არაწესიერი წილადების მიხედვით, შემდეგ 1-თან შედარებით.
შევაჯამებთ და განვაზოგადებთ თვისებებს
2. პრაქტიკული დავალებების ამოხსნა წყვილებში;
3. დავალების განხილვა შეფასება;
4. წილადების გეომეტრიული გამოსახვა მრავალკუთხედებისა და რიცხვითი სხივის მაგალითზე.
5. პრაქტიკული მაგალითების განხილვა მთელ კლასთან ერთად
6. გაკვეთილის შეჯამება
7. შეფასება დავალების მიცემა
შეფასებაშეფასდება მოსწავლის უნარი მოახდინოს წილადების კლასიფიკაცია თვისებების მიხედვით; მონიშნოს წილადი რიცხვით სხივზე; გამოსახოს გეომეტრიულად მაგ: მრავალკუთხედის დაყოფის მაგალითზე

რესურსებიფლიფჩატის ქაღალდზე დახაზული ცხრილი
კომენტარი




No comments: